There was an error in this gadget

Followers

Thursday, December 9, 2010

MAMESHIBAAA~!

I apologize for the lack of posting! The holidays are here, overtime has become mandatory at work, and Cataclysm just launched. So... I've been busy preparing for Christmas, working, and leveling- it's all quite stressful really. At any rate, I'm going to post some Mameshiba- please enjoy!






18 comments:

  1. Wow, never really did get this sort of thing. WTF am I reading indeed =P

    Following you as requested, check me out too!

    http://fliptardation.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Lol hilarious and informative! lol

    ReplyDelete
  3. DAMN YOU peanut dog... i'll never kiss again...

    ReplyDelete
  4. I never thought of Tampopo as that kind of movie.

    ReplyDelete
  5. Damn that was cute, informative, and somewhat scaring.

    ReplyDelete
  6. These are so creepy and adorable, hahaha

    ReplyDelete
  7. rofl, random facts from talking food. in japanese! woot~!

    ReplyDelete
  8. Worlds most random of random videos... I have ever seen... LOL

    ReplyDelete
  9. Memeshibaaaaa~~~

    Fuck yur, oh, btw, seeing as you mention Cata, what server do you play? :D I play on Norgannon, maybe I'll see you sometime if we're on the same realm!

    Also, followed you as requested, do the same!

    yeneeko.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Lol, what... are these commercials?

    I'll never understand Japan... but it'll always entertain me anyway!

    ReplyDelete